26 Kasım 2009 Perşembe

Ilahiler

İLAHİLER (MP3)
Kaydetmek için, ilahilerin üzerinde sağ tıklayıp
Hedefi Farklı Kaydet
yapınız.


Canımın Cananı Ey Gözlerimin Nuru
Hayalin Önümde Hocam
İlahi Nedir Bu Aşk Kıl Beş Vakit Namazı
Nefsim Beni Harap Etti Seni Görmeyen Gözü Neyleyim
Seni Seven Aşıkların Şefaat Ya Resulallah
Şefaat Ya Resulallah (2) Yalvar Güzel Allaha

Aç Gözün Bizden Selam Götürün
Durmaz Yanar Vücudum İnilteyari
Medet Ya Resulallah Medineye Varamadım
Taleal Bedru Aleyna

Affet İsyanım Benim Ah Nice Bir Uyursun
Ahmedim Ahmed Aldanma Dünya Varına
Allah Allah Kerim Allah Allah Emrin Tutalim
Allah İçin Amel Odur Ki
Anneler Başta Tac İmiş Araya Araya Bulsam İzini
Aşığız Muhammede Aşk Neyledi
Aşk Yoluna Gidelim Aşkın İle
Aşkın İle Aşıklar Aşkın Sardı Ben Neyleyeyim
Ay Doğdu Bana Rahmeyle Allahım
Ben Bu Aşka Ben Bu Meclislerde
Ben Dervişim Diyene Ben Yanarım Yane Yane
Benim Bunda Kararım Yok Besmele Çekelim
Bilmek İstersen Seni Bir Duysam Yüreğinde
Bir Garipsin Şu Dünyada Bir Tahta Yaratmışsın
Biz Dünyadan Gider Olduk Bu Aşk
Bülbüller Sazda Güller Niyazda Bülbüllerin Ötüşünde
Bütün Dünyaya Küsmüştüm Canda Cananındır
Candan İçeru Cebrailim Selam Söyle
Dağlar İle Taşlar İle Daim Salat Olsun
Derman Ararım Derdime Dilhanesi Pür Nur Olur
Doyamadım Efendim Doğduğu Gece
Ehlen Ve Sehlen Entel Hadi Entel Hak
Er Yarın Hak Divanında Belli Olur Eshabı Kehf
Evvel Allah Ahir Allah Evvel Allah Adını Yad Edelim
Ey Allahım Beni Senden Ayırma Ey Gönül Tefekkür Eyle
Ey Padişahi Zül Kerem Ey Rahmeti Bol Padişah
Ey Resulullahın Dostu Ey Yolcular
Fani Cihanı Neylerem Gaflet Uykusunda Yatar
Geldi Geçti Ömrüm Benim Gelin Karşılayalım Ramazanı
Gelin Allah Diyelim Gönül Kuşu Konmak İster
Güller Sümbüller Gül Ahmedim
Hak Dostları Cem Olmuşlar Haktan İnen Şerbeti
Hastalığa Sabredenin Hayalin Önümde
Hevayı Nefsine Hizmet Eyleme Hiç Bulunmaz Akranın
İçimde Bir Dertli Bülbül İsmi Sübhan
Kahrın Da Hoş Lütfun Da Hoş Kabe'nin Yolları
Kainati Döndüren Kamil Mürşide Varmayınca
Kara Bulutlarda Bir Şimşek Kıldın Akibet
La İlahe İllallah Mecnuna Sordular
Medet Ya Şehri Ramazan Menbaı İlmi Hüdasin
Mevlam Sana Ersem Diye Mirac
Oruç Ayı Geldi Yine Sallallahü Ala Muhammed
Seher Vakti Esen Yeller Semaveri Kurdum Düze
Sen Var İken Sevdim Seni Ben
Sordum Sarı Çiçeğe Şefaat Ya Resulallah
Şehitlerin Ser Çeşmesi Şeyh Eşiğinden
Şeyhimin İlleri Şol Cennetin Irmakları
Şu Benim Divane Gönlüm Tabut
Tedbirini Terk Eyle Tevbe Edelim
Ya Rab Haberin Nerden Alalım Ya Resul Selam Aleyke
Yalvar Kul Allaha Yalvar Yan Yüreğim Yan
Zikre Dalmış Bütün Alem Zikredelim Dost Seni

Ademoğlu Aç Gözünü Ağlar Yakup Nebi
Ahir Zaman Aklını Başına Topla
Alemi Başıboş Sanma Allah Diye Diye
Allah Sevgisi Anne
Aşk Aşk Nedir
Aşka Düşen Aşkın ile Aşıklar
Aşksızlara Verme Öğüt Azrail Başa Geldiği Zaman
Benim Bunda Kararım Yok Besmeleyle Başlarız
Bilmez İmiş Bir Gün Olur İnanırsın
Bir Kez Gönül Yıktın ise Bugünün Yarını Var
Bunca Ömür Cevher Pula Satılmaz
Davet Dedikleri Gerçek imiş
Derman Arardım Derdime Divane Nefsim
Doğru Ol Dost Olmuşum
Efendim Doğduğu Gece Engel Olur mu
Ey Yolcular Gel Aldanma Bu Dünyaya
Gel Gidelim Dosta Gönül Gelin Allah Diyelim
Gelip de Bir Görsen Göçtü Kervan
Gönül Hakikate Erdikten Beri Göstermiyor mu
Gözlerim Yollarda Kaldı Günahkarım
Günahımla Geldim Sana Günahlar Dökülür
Hakka Yalvarış Hemen Kurtuldun mu Sandın
Her Derdin İlacı Herkese Nasip Olmaz
Hiç Bilmem ki Sıra Kimin İçinde
İki Cihanın Gülü İmdat Eyle Allah'ım
İnsaf İstigfar Eyle
Kabenin Yolları Kabir
Kadı Iyad Kapına Geldim
Kâmil Evliya Kim Umar Senden Vefayı
Kulak La İlahe İllallah
Manzum Atasözleri Mevlayı Sever
Mezar Mezardakiler
Mezhepsiz Reşit Rıza Muhabbetsiz
Namaz Kılalım Namaz Ne Fayda
Ne Yürürsün Hayal Üzre Nebiler Şahı
Nefsim Nefsime Öğüt
Nideyim Nefsim Seni Okuyalım Sitemizi
Olabilir Ölüm Var Nejdet Abi
Ölüme Çare mi Pervaneden Al
Pirimin Resulullah
Saadet Ancak Namazla Başlar Selam Olsun
Seni Ararım Seni Seni Göresim Gelir
Seni Seven Aşıklar Sığınırım Rahmetine
Sözü Dağların Şol Cennetin Nehirleri
Şükür Gerekir Şükür Tahtadan Kutu
Veysel Karani Ya Resulallah
Yaka Geldi Yaka Gider Yalvar Güzel Allah'a
Yalvaralım Allah'a Yusuf'um
Yücesin Ya Resulallah Yürü Dünya Yürü Sonun Virandır
Zamane Şeyhi Zikre Dalmış
Zikrullah ile

Abime Ağlaya Ağlaya
Ah Yazık Ah Meded
Alemler Nura Gark Oldu Allah hu Allah
Allahı Anar Aşık Oldum Allaha
Aşık Olmadıkça Aşk Denizi
Aşk Nedir Bahtiyardır Müslüman
Bana Rahmet Eyle Allahım Bayram Gelince
Ben Neyim Bencileyin
Benzer Bunca Yıldır Bir Hiç Diye
Bir Hayli Zaman Oldu Cahilin Atına Binme Kardeşim
Cemaline Pervaneyim Çay Sohbetleri
Çok Kimse Hakkı Bilmez Darende
Deli Gönül Demişler
Derviş Olmak Divaneler
Dost Ayrılığı Dünya Malı
Dünya Gelir Geçer Ecel Elinden
Ermişim Ben Gelsin
Gidemedim Gökler Karardı Yine
Gönlümüz Viran Olur Gururlanma İnsanoğlu
Güller Günahsız Çocuklar
Güzel Aşık Cevrimizi Çekemezsin Hak Çalabım
Hakikati Özlerler Hakkın Evi Kabetullah
Halık Bilmez mi Hiç Hayalin Önümde
Haydin Hizmete Hüda Rabbim
İlimsiz Tarikat Kimse Bilmez
Mezar Müslümanlar Kardeştir
Ne Haldeyim Ne Kadar Çok Yaşasan
Niçin Ağlarsın Bülbül Ölmem Hiç Artık
Ömür Yolu Ötme Ötme Bülbül
Rabbim Salih Alimlere Sor
Seher Vakti Seman-i Nuri Ahmede
Sende Sıla
Silsile-i Aliyye Sofu
Sultanım Sultan Sana
Sur Vurulunca Şol Kainat Olmadan
Şu Yaşa Geldin Tatlı Canımı Versem
Tedbir Tenim İçinde Can imiş
Uyurken Seyrimden Ümitsiz Değilim
Vefakar Yaratan Var
Ya Resulallah Yakan Benim
Yazık Olsun Yıllarca Mevlaya
Yine Güldürür Yunusun Adı
Zordur Anne

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder