18 Kasım 2009 Çarşamba

Kur'an-ı Kerim Hatim Programı 2.0 Portable

Kur'an-ı Kerim Hatim Programı 2.0 Portable
Kur'an-ı Kerim Hatim Programı 2.0 Portable - Size: 169 MB

* 3 Hat bir arada... Programda Hatim yaparken 3 hattan dilediğiniz birini seçebilme.
* Sayfalar arasında gezinme, istediğiniz cüze, sureye tek tıklamayla gidebilme.
* Mealli Hatim... Hatim esnasında Kur'an-ı Kerim'i Türkçe mealinden takip edebilme.
* Gözünüzü yormayacak, size en uygun arkaplanı seçebilme.
* Sureleri, resmi, alfabetik, nuzül sırasına göre sıralayabilme.
* İstediğiniz 7 okuyucudan birini seçerek onun sesiyle hatim takip edebilme.
* Kaldığınız sayfayı ve en son okuma tarihini hatırlatma.
* Sağdaki sayfayı, soldaki sayfayı ayrı ayrı dinleyebilme, sürükleme çubuğuyla dinleme esnasında okunan sayfa içinde ileri-geri gezinebilme.
* Kronometre tutabilme.
* Otomatik hatim. Play tuşuna bastığınızda eğer durdurmazsanız, program otomatik hatim konumuna geçer ve sayfaları siz durdurana kadar arkası arkasına okur. Bu arada sayfalar otomatik olarak çevrilir.
* Saat, Not Defteri.
* Ses seviyesini ayarlayabilme.
* Program ayarlarını hafızada tutabilme.
* Ayarlanabilir otomatik kapanabilen ve şeffaf menüler.
* Secde ayetleri hatırlatması...

Programın Sistem Gereksinimi:
* Not: Programın çalışabilmesi için Adobe Flash Player 9.0 veya üstü gerekir.
* Bilgisayarınızda Adobe Flash Player yüklü değilse Buradan indirebilirsiniz.

Hatim Setlerinin Yüklenmesi:
* Hatim setleri programın içinde yüklü değildir. Ayrıca sitemizden indirmeniz ve kurmanız gerekir. Programa birden fazla hatim yükleyebilir (en fazla yedi adet) ve programın içinden seçerek dinleyebilirsiniz. Hatim setleri de otomatik olarak kendini yükleme özelliğine sahiptir.
* Hatim setlerini indirmek için Buradan İndirebilirsiniz.

http://rapidshare.com/files/279097271/Kuran.Hatim.2.0.Portable.zip

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder