18 Kasım 2009 Çarşamba

Nasreddin Hoca ile okuma yazma öğreniyorum (interaktif eğitim cd'si)



MEB ÖDÜLLÜ İNTERAKTİF EĞİTİM CD’ Sİ
NASREDDİN HOCA İLE OKUMA YAZMA ÖĞRENİYORUM
Bu eğitim cd'si sayesinde yeni sisteme yabancı kalmayarak çocuklarınızın size en çok ihtiyaç duyduğu bu dönemde onlara gereken rehberliği evinizde yapabileceksiniz. Çocuklarınız artık oynayarak , severek, eğlenerek öğrenecekler.
Ses temelli cümle yöntemini ilk defa uygulayacak öğretmenlerimiz için hem bir kaynak hem de etkinlik olarak sınıfta kullanabileceğiniz bir eğitim materyali sunuyoruz. Artık başka kaynağa ihtiyacınız olmayacak.
Okuma yazma eğitimi hiç bu kadar kolay olmamıştı.

Eğitim Bakanlığına bağlı İlköğretim okullarımızda uygulanmakta olan “Ses Temelli Cümle Yöntemi” ve bitişik eğik yazıya göre hazırlanan ilkokuma yazma eğitim programımız Milli Eğitim Bakanlığı'nın yeni ilkokuma yazma öğretimi programı ile tam uyumludur.
MEB ödüllü tek ilköğretim 1. sınıf okuma yazma eğitim yazılımı ve Web Kamera Uygulamalı Eğitimi Türkiye’ de ilk defa kullanan Gerçek interaktif Eğitim yazılımıdır.
"Nasreddin Hoca ile Okuma Yazma Öğreniyorum İlkokuma Eğitim Cd ‘si”, bilgisayar oyunları, animasyonlar, müzikler ve çok çeşitli görsel materyaller eşliğinde bilgisayar destekli bir şekilde öğrencilere ilkokuma yazma öğretimini sevdirip,bu süreci başarıyla tamamlamalarını amaçlamaktadır.
Cd içinde Düzenli çizgi çalışmaları, seslerin sezdirilmesi, kavratılması, harflerin yazılış yönleri, hece, kelime, tümce ve metinlerin oluşturulması, değerlendirme etkinlikleri, akıllı tahta ve web kamera gibi uygulamaların tümünü, bilgisayar ortamında gerçekleştirmenizi sağlar. Öğrencileriniz/çocuklarınız eğlenerek öğrenirler.
Yenilenen grafikleri ,geliştirilen ilkokuma oyunları , kullanıcı dostu sesli menüleri, akıllı tahta uygulamaları,bütün müfredatı baştan sona kapsayan zengin içeriği, interaktif bilgisayar oyunları ile alternatifsiz bir programdır. Projeksiyon cihazı, akıllı tahta veya grafik tablet gibi araçlar kullanarak, dersliğinizdeki eğitim ortamını bütünüyle değiştirebilirsiniz.
Öğrencileriniz/çocuklarınız evlerinde bu programı kullanarak ilkokuma yazma öğretimini hızlı, kolay ve eğlenceli bir biçimde gerçekleştirir, sınıfa hazırlanmış olarak gelirler. Okumaya geçiş süreci çabuk ve eksiksiz biçimde tamamlanır. Ayrıca ekran görüntüleri üzerinde çizim yapabileceğiniz ekran kalemi uygulaması ile dersleri daha verimli işleyebilirsiniz.




http://rapidshare.com/files/305308842/nasrettin_hoca.part1.rar
http://rapidshare.com/files/305313005/nasrettin_hoca.part2.rar
http://rapidshare.com/files/305314611/nasrettin_hoca.part3.rar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder